Przejdź do treści
- Właścicielem serwisu internetowego www.ecoweb.pl jest firma INNOVATION ENERGY TECHNOLOGIES LTD. z siedzibą EC1V 2NX London, 128 City Road reprezentowana przez dyrektora spółki Przemysław Pasieko.
- Serwis internetowy oferuje w ramach prowadzonego sklepu usługi marketingu internetowego.
- Właściciel sklepu internetowego oferuje klientom przedpłatę przed wykonaniem usługi za pośrednictwem bezpiecznych płatności internetowych Stripe (Apple Pay, Karta płatnicza), Cinkciarz, Przelewy24.
- W sklepie internetowym klient może dokonać płatności również za pośrednictwem przelewu tradycyjnego bezpośrednio na rachunek bankowy firmy prowadzącej sklep internetowej (punk 1 niniejszego regulaminu).
- Realizacja zamówień usług rozpoczyna się w przeciągu maksymalnie 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty, chyba że oferta usługi przedstawia okres realizacji wydłużony, wtedy obowiązuje czas realizacji zamówienia dostępny w ofercie usługi.
- Realizacja usługi może został wydłużona do maksymalnie 7 dni roboczych w sytuacjach nieprzewidzianych takich jak awarie serwerów, awarie sieci internetowej, awarie oprogramowania, klęski żywiołowe, przeciążenia, o czym poinformuje klienta stosowną wiadomości e-mail.
- Każdy klient posiada prawo do złożenia reklamacji na wszystkie usługi dostępne w ofercie sklepu internetowego.
- Reklamację należy złożyć pod adresem https://www.ecoweb.pl/reklamacje/.
- Odpowiedzi na zgłoszenia reklamacyjne realizowane są bezpośrednio przez pocztę e-mail do zgłoszenia reklamacji złożonego przez formularz reklamacji na naszej stronie internetowej.
- Sklep internetowy zobowiązuje się do odpowiedzi i ustosunkowania się na zgłoszenie reklamacji w terminie 3 dni roboczych od otrzymania niniejszego wniosku reklamacyjnego.
- Uznając wniosek reklamacyjny klienta za zasadny sklep zaoferuje rozwiązanie do wyboru w postaci: naprawienia usługi, wymiany, zwrotu środków. Rozwiązanie to zostanie zrealizowane w terminie nieprzekraczającym 7 dni kalendarzowych.
- O statusie aktualnego wniosku reklamacyjnego, w tym przychylenia się do wniosku lub odrzucenia wniosku klient zostanie powiadomiony natychmiast w momencie wydania decyzji zgodnie z pkt. 10 niniejszego regulaminu.
- W przypadku zamówienia produktów cyfrowych, nie posiadających formy fizycznej, stworzonych na zamówienie klienta, po dokonaniu dostarczenia przez sklep internetowy lub rozpoczęciu konfiguracji przez sklep internetowy (G Suite) o czym klient zostanie powiadomiony wiadomością e-mail, zwrot produktu lub anulowanie zamówienia są niemożliwe.
- Akceptując niniejszy regulamin klient wyraża zgodę na rozpoczęcie procesu zamówienia w momencie dokonania przez klienta płatności za zamówienie.
- Sklep internetowy nie oferuje możliwości testowania usług dostępnych w sklepie internetowym, chyba że oferta usługi lub produktu mówi inaczej.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, każdemu konsumentowi przysługuje prawo do rozwiązania umowy zawartej na odległość w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
- W przypadku rozwiązania umowy zawartej na odległość przez konsumenta, właściciel sklepu zobowiązuje się do zwrotu środków wpłaconych do 7 dni kalendarzowych od otrzymania wniosku o rozwiązania umowy zawartej na odległość w formie pisemnej na adres siedziby firmy (punkt 1), a kwota zwrotu zostanie powiększona o najtańszą dostępną formę przesyłki w cenniku sklepu internetowego.
- Pozostałe umowne zapisy niniejszego regulaminu dla usługi pozycjonowania strony internetowej zawarte zostały w itegralnym załączniku niniejszego regulaminu pod adresem https://www.ecoweb.pl/umowa.pdf.
- Kontakt z sklepem internetowym możliwy jest telefonicznie pod nr telefonu 798 936 301, przez czat na stronie sklepu internetowego oraz przez formularz kontaktowy https://www.ecoweb.pl/kontakt/.
- Sklep internetowy przyjmuje zamówienia przez całą dobę.
- Obsługa sklepu internetowego pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.
- Podczas pracy obsługi sklepu internetowego realizowane są zamówienia, reklamacje, zwroty, anulacje, rezerwacje, negocjacje.
- Klient dokonujący płatności na podstawie faktury końcowej wystawionej po zrealizowaniu usługi zobowiązany jest do zapłaty za usługę w terminie zgodnie z otrzymaną fakturą, a w przypadku opóźnień nie przekraczających 3 dni kalendarzowych dokonania płatności ustawowych odsetek za opóźnienie płatności. W przypadku braku płatności administrator ma prawo do zablokowania wszystkich usług dostarczonych i wykonanych przez firmę ECOWEB oraz do wstrzymania realizacji usług niedokończonych oraz do wstrzymania dostarczania produktu przez firmę ECOWEB.
- Za wznowienie dostępu do usług zostanie nałożona opłata manipulacyjna wynosząca 10% wartości faktury, nie więcej niż 500,00 zł brutto.
- Dostęp ponowny do usług, rozpoczęcie ponowne realizacji usług, dostarczenie produktów i usług będzie możliwy po dokonaniu przez klienta płatności: nieopłaconej faktury za wykonaną lub zrealizowaną usługę, odsetek ustawowych za opóźnienie w płatności, opłaty manipulacyjnej za wznowienie dostępu do usług. Niniejszy punkt regulaminu jest integralną częścią wszystkich umów zawartych z firmą ECOWEB.
- W przypadku łamania regulaminu sklep ma prawo do zablokowania dostępu do usług, tym samym zawiera z klientem drogą elektroniczną za pośrednictwem akceptacji niniejszego regulaminu i regulaminu dowolnego serwisu należącego do ECOWEB umowę umowę o zachowaniu poufności, a w przypadku:
– rażącego łamania regulaminu sklep obciąży klienta karą finansową w wysokości 100 zł za każdy przypadek złamania regulaminu,
– udostępniania danych niejawnych osobom trzecim niezwiązanych umową, w tym danych dostępowych do serwisów, danych logowania, umów zawartych pomiędzy ECOWEB i stroną, udostępnianie informacji finansowych, w tym cen i wartości zawartych umów, w przypadku wykrycia takiego działania sklep obciąży klienta karą finansową w wysokości 10000,00 zł za każdy przypadek wykryty tego działania,
– działania na szkodę ECOWEB, grożenie, szantażowanie, działania niezgodne z prawem wymierzone przeciwko ECOWEB – za każdy ujawniony przypadek sklep nałoży karę finansową od 1000 do 100000 zł w zależności od wagi przypadku, a rozpatrzenie rodzaju i wagi przypadku leży wyłącznie w gestii sklepu ECOWEB.
- Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany, aktualizacji i edycji niniejszego regulaminu informując o planowanej zmianie regulaminu klienta przynajmniej 14 dni kalendarzowych wcześniej.
- Regulamin obowiązuje począwszy od dnia 1 luty 2020 roku.